קול קורא בבטיחות ובבריאות בתעסוקה לשנת 2011

שם: קול קורא בבטיחות ובבריאות בתעסוקה לשנת 2011
תאריך הגשה: 03/03/11
לאתר הקול הקורא
תיאור כללי:

להגשת מחקרים, פרויקטים, וסקרים בתחומי הבטיחות, הגהות, והבריאות התעסוקתית. 'קול קורא' הוא הזמנה להגשת בקשות למימון מחקרים ותכניות יישומיות בתחומי בריאות, בטיחות וגהות בעבודה. ה-'קול הקורא' הוא אחד האמצעים החשובים העומדים לרשות משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה בפעילותו למען אוכלוסיית העובדים בישראל.  ה-'קול הקורא' מקדם את השמירה על בריאות ובטיחות העובד, ובכך תורם לרווחת העובדים ובעקבות כך לצמצום הוצאות המדינה.
ה-'קול הקורא' פונה לקהל רחב של עוסקים ומתעניינים בתחומי הבטיחות והגהות, חוקרים ואנשי מכוני מחקר, מוסדות אקדמאים, גופים ציבוריים, גופים ממשלתיים, גופים פרטיים ואחרים.  מטרת ה-'קול קורא' היא הגדלת הידע והמודעות בתחומי הבטיחות והבריאות בעבודה, ומציאת פתרונות ישימים לבעיות קיימות, למניעה ולהפחתה של גורמי סיכון ותאונות עבודה.
הפעולה המונעת נותנת דגש מיוחד לקידום תוכניות יישומיות בעלות יכולת או בעלות אופק מימוש להטמעה במקומות עבודה לצורך מתן פתרון לבעיות של בטיחות ובריאות העובדים. "יישום" הוא הבאה לידי שימוש מעשי, כלומר הטמעה מעשית של תפוקת עבודות ולקחיהן, או לפחות הכנה של יכולת ותשתית בשלות להטמעה מעשית.
נוסח 'קול קורא' לשנת 2011, המצורף בקישור, מציג את תחומי המחקר, בהם בחרה הפעולה המונעת להתמקד השנה.
ההליך מורכב מארבעה שלבים, כאשר מעבר משלב לשלב מותנה בסיום חיובי של השלב הקודם:
בשלב ראשון, במסגרת 'קול קורא', יש להגיש עד יום ה' ה-03.03.2011, ועד לשעה 12:00, 'הצעה ראשונית' (Preliminary), בטפסים ולפי ההנחיות המצורפות בקישור.
ההצעה הראשונית כוללת מידע כללי על נושא, אופי, והיקף ההצעה.

מקור: ישראלי
מדינות משתתפות: ישראל,
תקציב: בהתאם לנושא המחקר - שנה או שנתיים בתקציב של 100,000 או 300,000 לשנה
מס' שנים למחקר: 1-3
איש קשר: Robi, 2152, robertg@tx.technion.ac.il
תחומים: כל התחומים
סוג הקרן: הקרן אינה קרן תחרותית.
הערות:

 

קרן ופרופילים משויכים: משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה-MOITL ,פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה).