משרד החינוך:

שם: משרד החינוך
תאריך הגשה: 09/09/21
תיאור כללי:

 

מטא סינתזה של קבוצות מחקרים בנושאי קורונה

תקופת הקורונה השפיעה על כל היבט של התהליך החינוכי ויצרה אתגרים עצומים אך גם הזדמנויות עבור צוותי החינוך, תלמידים ותלמידות ומורים ומורות. משרד החינוך באמצעות לשכת המדען הראשי ביקש ללמוד על היבטיה השונים של מערכת החינוך בצל התקופה באמצעות מניפה של מחקרים קצרי טווח. כעת לשכת המדען הראשי מבקשת לאגם את ממצאי המחקרים השונים בתחום מאפייני הפיתוח המקצועי וההוראה המקוונת (14 מחקרים) הכוללים מחקרים איכותניים, כמותיים ומשולבים לכדי מסמך תובנות קוהרנטי המשקף את אתגרי התקופה.

תקציב: 50 אלף ₪ כולל מע"מ.

https://www.ra.trdf.co.il/files/Education corona.pdf

ריכוז תהליך היוועצות ובניית תשתית ידע בנושא מחקר חינוכי בחברה הערבית

הגשת מועמדות לרכז תהליך היוועצות ואיגום ידע בנושא מחקר חינוכי בחברה הערבית. עד 50,000 ₪ כולל מע"מ.

https://www.ra.trdf.co.il/files/20210901.pdf

ריכוז והבניה של הסכת  (Podcast) בנושאי מחקר חינוכי

בביצוע עבודה זמנית שתכליתה תכנון והתנעה של יצירת הסכת עבור לשכת המדען הראשי של משרד החינוך. לצורך ביצוע המשימה נדרשת היכרות עם תחום ההסכתים החינוכיים ובכלל זה גישה למפעילי הסכתים בנושא מחקר חינוכי בארץ ובעולם, הכרות עם ספרות וידע על מבנה שדה החינוך והשחקנים השונים הפועלים בו לצד יכולת לתכנן מהלכי הנגשת ידע. כמו כן, נדרשת נכונות לעבוד בזמינות גבוהה ובשיתוף פעולה עם לשכת המדען לצד גישה למאגרי מידע וכתבי עת מדעיים וזאת לשם כתיבת מסמכים רלוונטיים ותרגומם לתכניות עבודה מתאימות. עד 50,000 ₪ כולל מע"מ.

https://www.ra.trdf.co.il/files/podcast.pdf

מקור: ישראלי
איש קשר: Robi, 2152, robertg@trdf.technion.ac.il; iris 1272, irisbr@campus.technion.ac.il
תחומים: מדעי החברה והרוח
סוג הקרן: הקרן אינה קרן תחרותית.
קרן ופרופילים משויכים: משרד החינוך-לשכת המדען הראשי-MOE ,פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה).