משרד המדע: תחום החלל: ניסויים בחוסר כבידה (בריאות רפואה וביולוגיה, אנרגיה, חלל כללי)

שם: משרד המדע: תחום החלל: ניסויים בחוסר כבידה (בריאות רפואה וביולוגיה, אנרגיה, חלל כללי)
תאריך הגשה: 30/09/21
לאתר הקול הקורא
תיאור כללי:

יש להשתתף בכנס מציעים אשר ייערך ביום שני, ה-26.7.2021 בשעה 10:00 יש להירשם בכתובת המייל microgravityexp@most.gov.il  לצורך קבלת קישור לזום של הכנס.

משרד המדע והטכנולוגיה בשיתוף משרד הבריאות ומשרד האנרגיה מעוניינים לקדם פעילות מחקר בתחום ניסויים בתנאי חוסר כבידה (בריאות רפואה וביולוגיה, אנרגיה, חלל כללי) בסביבת חלל באמצעות מימון מחקרים אסטרטגיים-תשתיתיים.

קול קורא זה הוא לביצוע מחקר אשר במסגרתו יישלחו ניסויים אל תחנת החלל הבינלאומית, ואשר יבוצעו ע"י אסטרונאוט ישראלי או ע"י צוות אסטרונאוטים אשר ישהה בתחנת החלל במועד הניסוי.

תקציב המחקר: התקציב אשר יעמוד לרשות תכנית זו הוא 1.3 מיליון ₪. מתוכם לפחות 300 אלף ש"ח לניסויים בתחום האנרגיה, ולפחות 500 אלף ש"ח לניסויים בתחום הבריאות, הרפואה והביולוגיה.

המימון המקסימלי לביצוע מחקר לתקופה של 1.5 שנים הוא עד 300 אלף ש"ח ועד 50% מעלות המחקר לכל תקופת המחקר, הנמוך מבניהם.

אבן דרך ראשונה לתשלום היא 70% מעלות המחקר עבור הגשת  דו"ח מדעי הכולל אישור מסירת הניסוי לספק המשגר את הניסוי לתחנת החלל הבינלאומית ואישורו על ידי הגורמים הרלוונטיים במשרד ו-30% הנותרים יהיו אבן דרך שניה עבור הגשת דו"ח מדעי מסכם ואישורו על ידי הגורמים הרלוונטיים במשרד

אנא צרו קשר עם רשות המחקר- אין תקורה, מצ'ינג

https://www.gov.il/he/departments/publications/Call_for_bids/most_rfp20210719

מקור: ישראלי
מדינות משתתפות: ישראל,
איש קשר: Robi, 2152, robertg@trdf.technion.ac.il; Iris, 1769, irisbr@trdf.technion.ac.il
תחומים: מדעים מדויקים,מדעי החיים ורפואה,אנרגיה וסביבה
סוג הקרן: הקרן הינה קרן תחרותית.
קרן ופרופילים משויכים: משרד המדע-MOST ,פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה).