משרד החינוך: כתיבת מסמך תשתית למדיניות בנושא הכלה חברתית רגשית של תלמידים עם מוגבלויות הלומדים במסגרות החינוך הכללי
שם: |
משרד החינוך: כתיבת מסמך תשתית למדיניות בנושא הכלה חברתית רגשית של תלמידים עם מוגבלויות הלומדים במסגרות החינוך הכללי תאריך הגשה: 29/07/21 לאתר הקול הקורא |
---|---|
תיאור כללי: |
נמצא כי קיים מחסור בידע לגבי היבטים רגשיים וחברתיים המעורבים בהצלחת ההכללה של תלמידים אלו במסגרות החינוך הכללי. לפיכך עולות שאלות שונות ובכלל זאת: מהו תפקידם של מורים באפשור ויצירה של סביבה מכילה בכיתות מכילות. המסמך ישאף להציע מענה משולב לשאלות אלו בתפר שבין סוגיות פדגוגיות, פסיכולוגיות, תרבותיות חברתיות -ומערכתיות על מנת לסייע בעיצוב מדיניות שתקדם הכלה מיטבית מבחינה רגשית חברתית. כמו כן, תציג הסקירה -ידע מחקרי עדכני בנושאים אלו ובקשר ביניהם לצד הכללה של ניתוח והשוואה של היבטי מדיניות ממדינות אחרות בעולם. תקציב: 30,000 ₪. |
מקור: | ישראלי |
תקציב: | 30,000 |
איש קשר: | Robi, 2152, robertg@trdf.technion.ac.il; iris 1272, irisbr@campus.technion.ac.il |
תחומים: | מדעי החברה והרוח |
סוג הקרן: | הקרן אינה קרן תחרותית. |
קרן ופרופילים משויכים: | משרד החינוך-לשכת המדען הראשי-MOE ,פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה). |