משרד החינוך: כתיבת מסמך תשתית למדיניות בנושא הכלה חברתית רגשית של תלמידים עם מוגבלויות הלומדים במסגרות החינוך הכללי

שם: משרד החינוך: כתיבת מסמך תשתית למדיניות בנושא הכלה חברתית רגשית של תלמידים עם מוגבלויות הלומדים במסגרות החינוך הכללי
תאריך הגשה: 29/07/21
לאתר הקול הקורא
תיאור כללי:

נמצא כי קיים מחסור בידע לגבי היבטים רגשיים וחברתיים המעורבים בהצלחת ההכללה של תלמידים אלו במסגרות החינוך הכללי. לפיכך עולות שאלות שונות ובכלל זאת: מהו תפקידם של מורים באפשור ויצירה של סביבה מכילה בכיתות מכילות. המסמך ישאף להציע מענה משולב לשאלות אלו בתפר שבין סוגיות פדגוגיות, פסיכולוגיות, תרבותיות חברתיות -ומערכתיות על מנת לסייע בעיצוב מדיניות שתקדם הכלה מיטבית מבחינה רגשית חברתית. כמו כן, תציג הסקירה -ידע מחקרי עדכני בנושאים אלו ובקשר ביניהם לצד הכללה של ניתוח והשוואה של היבטי מדיניות ממדינות אחרות בעולם.

תקציב: 30,000 ₪.

www.ra.trdf.co.il/files/Social Containment.pdf

מקור: ישראלי
תקציב: 30,000
איש קשר: Robi, 2152, robertg@trdf.technion.ac.il; iris 1272, irisbr@campus.technion.ac.il
תחומים: מדעי החברה והרוח
סוג הקרן: הקרן אינה קרן תחרותית.
קרן ופרופילים משויכים: משרד החינוך-לשכת המדען הראשי-MOE ,פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה).