משרד החינוך: כתיבת מסמך תשתית למדיניות בנושא בנייה אנכית של בתי ספר כמענה לצרכי צמצום שטחים השלכות ואתגרים בהיבטים פדגוגיים, אורבניים ומבניים

שם: משרד החינוך: כתיבת מסמך תשתית למדיניות בנושא בנייה אנכית של בתי ספר כמענה לצרכי צמצום שטחים השלכות ואתגרים בהיבטים פדגוגיים, אורבניים ומבניים
תאריך הגשה: 30/06/21
לאתר הקול הקורא
תיאור כללי:

אילוצי קרקע בישראל ובעולם הובילו מדינות רבות לבנייה של בתי ספר אנכיים רבי קומות. המעבר מבתי ספר

שפרושים על פני שטח נרחב לבתי ספר הבנויים לגובה מזמן שאלות הנוגעות להיבטים מבניים כגון גובה המבנה, גודל ומאפייני הכיתות, החצרות והמרחבים המשותפים וההשלכות על היבטים חינוכיים. כמו כן, עולות שאלות על מיקומם של בתי ספר אנכיים כחלק מהסביבה העירונית וההשלכות על המרקם העירוני ועל היבטים חינוכיים. לבסוף, עולות שאלות על ההשלכות החברתיות והאישיות, רגשיות ולימודיות של מודלים שונים בתחום בניית בתי ספר אנכיים.

המסמך ישאף להציע מענה משולב לשאלות בתפר שבין סוגיות אדריכליות, חינוכיות ותכנוניות. כמו כן, תציג הסקירה ידע מחקרי עדכני בנושאים אלו ובקשר ביניהם לצד הכללה של ניתוח והשוואה של היבטי מדיניות ממדינות אחרות בעולם.

תקציב: 30,000 ₪.

https://www.ra.trdf.co.il/files/vertical schools.pdf

מקור: ישראלי
תקציב: 30,000
איש קשר: Robi, 2152, robertg@trdf.technion.ac.il; iris 1272, irisbr@campus.technion.ac.il
תחומים: מדעי החברה והרוח
סוג הקרן: הקרן אינה קרן תחרותית.
קרן ופרופילים משויכים: משרד החינוך-לשכת המדען הראשי-MOE ,פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה).