Ministry of Education: The Relationship between Evaluation, Personalized Teaching and Reducing Gaps

שם: משרד החינוך: סקירה על הקשר שבין הערכה, הוראה מותאמת אישית וצמצום פערים
תאריך הגשה: 05/12/21
לאתר הקול הקורא
תיאור כללי:

הנושאים בהם תעסוק הסקירה הם:

עקרונות והבחנה בין גישות שונות להערכה,

עקרונות בתכנון הוראה מותאמת אישית, ועקרונות בתכנון מדיניות צמצום פערים.

כמו כן, הסקירה תתייחס לעקרונות תומכים בהוצאתה לפועל של הוראה מותאמת אישית, ובאופן שבו היא קשורה בתהליכי הערכה מסוגים שונים.

הסקירה תבהיר את הקשרים שבין תהליכי הערכה, תכנון הוראה מותאמת אישית וצמצום פערים, כל זאת בהשוואה בין לאומית ובהתייחס למדיניות תכנון תהליכי הערכה ומדידה ברמת בית הספר,

וברמה לאומית.

תקציב: 30,000 ₪.

https://www.ra.trdf.co.il/files/MOE.pdf

מקור: ישראלי
תקציב: 30,000
איש קשר: Robi, 2152, robertg@trdf.technion.ac.il; iris 1272, irisbr@campus.technion.ac.il
תחומים: מדעי החברה והרוח
סוג הקרן: הקרן אינה קרן תחרותית.
קרן ופרופילים משויכים: משרד החינוך-לשכת המדען הראשי-MOE ,פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה).