Facebook: Research to Improve Ad Experiences

שם: Facebook: Research to Improve Ad Experiences
תאריך הגשה: 11/09/19
לאתר הקול הקורא
תיאור כללי:

Aim: research to help deepen the understanding of people’s digital advertisement experiences. Funding: up to $50K. (Please contact Research Authority - Non-profit, 5% overhead)

https://bit.ly/2KaFviB

 

מקור: זר
תקציב: Funding: up to $50K
מס' שנים למחקר: 1
איש קשר: Robi, 2152, robertg@trdf.technion.ac.il ; Michal, 1745, michall@trdf.technion.ac.il
תחומים: מדעים מדויקים,מדעי החברה והרוח
סוג הקרן: הקרן אינה קרן תחרותית.
קרן ופרופילים משויכים: Facebook Research ,פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה).